CASES

Eneco online loyaliteitsomgeving

Eneco online loyaliteitsomgeving
Strategisch werk doe ik graag, maar vanuit de liefde voor het vak sta ik net zo graag weer eens met beide voeten in de klei.

Een zeer krappe deadline met nog bijna niets concreets op papier. Zo startte ik begin mei 2010 met mijn opdracht bij Eneco. Men was al een paar maanden heel hard aan de slag met de realisatie van een online loyaliteitsomgeving. Naast een goed product en een goede service moet onder andere dit project leiden tot nog loyalere klanten. 

Er waren templates beschikbaar, maar nagenoeg geen concrete aanbiedingen om de klanten van Eneco mee te verblijden. Laat staan te behouden.
 
Na de overdracht was het direct schakelen. Stand van zaken opmaken en GAAN! Prioriteiten stellen, nieuwe contacten leggen, afspraken verbreken, knopen doorhakken en vooral op volle kracht vooruit. Een uitdagend project met een super krappe deadline, maar na 1,5 maand stond eneco.nl/speciaalvoorklanten en was de website werkelijkheid.